Nii jäädvustad puhkusereisil kõige ilusamad pildid
autor: Lauri Veerde

Kaugele maale puhkusereisile minnes peaks kaasa võtma ikka sellise kaamera, mis pildistab ilusaid kvaliteetseid pilte. Näiteks peegelkaamera. Selle ees peaks aga kindlasti olema objektiiv, millega saab suumida nii lähemale kui ka kaugemale. Siis saad pildistada võõramaa linde ja inimesi ilma neile ligemale hiilimata. Või jäädvustada ilusad laiad maastikuvaated, millest pärast kodumaises talvekaamoses energiat ammutada.

Suumobjektiividega on aga see häda, et need on liiga suured. Või mis veel hullem: tuleb laia vaatevälja ja võimsa suumi katmiseks kaasa võtta kaks või koguni kolm objektiivi. Aga kotis ju ruumi pole ning nende vahetamine ja kaasas tassimine kogu reisi vältel on samuti tülikas.

Siin on ideaalne lahendus: Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD objektiiv. See on tehtud spetsiaalselt just reisifotograafia jaoks, kuid sama hea on seda kasutada igapäevaste fotode tegemisel. Sellest objektiivist on olemas nii Canoni kui ka Nikoni peegelkaamerale sobiv versioon ning selle rekordiline 22,2 x suumiulatus on maailma võimsaim. Mida see tähendab ja kuidas see siis reisijal kõige ilusamaid puhkusepilte teha aitab? Kohe näitan.

Kõige olulisem

Tamron 18-400mm objektiiv – Canoni, Nikoni peegelkaameratele –  on maailmas ainulaadne, sest see katab ära mitme tavalise suumobjektiivi vaatenurgad. See tähendab, et saad ilma objektiive vahetamata pildistada kiirelt ja mugavalt väga erinevaid pilte. Näiteks pildistad laia maastikuvaate ja juba mõni sekundit hiljem suumid sisse ja pildistad midagi mis on väga kaugel. Kuna see objektiiv on võimas nagu binokkel, siis saad kaugel olevad objektid hästi suurelt pildile. Vaata ise:

Allolevad pildid Inglismaa pealinnas asuvast kuulsast kellatornist on pildistatud Tamroni 18-400mm objektiiviga ühest ja samast kohast. Objektiivi on järjest sisse suumitud alates 18mm asendist. Viimane pilt, kus kella sihverplaat on suurelt kaadris, on pildistatud kõige võimsamal suumiastmel ehk 400mm asendis.

18mm

32mm

50mm

70mm

100mm

185mm

300mm

400mm

 

Mitte ainult arhitektuuri pildistamiseks. Ka portreefotot saab Tamron 18-400mm objektiiviga pildistada väga paindlikult. Näiteks saab ühest ja samast kohast pildistada modellist kiirelt kaks erinevat fotot:

לks, kus lisaks modellile on näha ka et kus modell on. See on portreefoto keskkonnaga.

Ja siis ilma objektiive vahetamata või paigast liikumata kohe kiirelt sisse suumides saab jäädvustada modelli lähemalt.

 

 

Pildid igas olukorras – ilma objektiivi vahetamata

Selleks, et lõvi nii suurelt kaadrisse saada, peaks ilma võimsa suumita ikka päris lähedale minema. 400 mm fookuskaugusega saab sellise pildi teha ohutust kaugusest. 

Tamron 18-400mm objektiivi olulisim pluss on suur fookusakuguste ulatus ehk suumiulatus. 18mm juures saab kaadrisse hästi laia vaatevälja. Kui aga hakkad suumima, siis saad aina kaugemaid objekte “lähemale tõmmata” kuni jõuad 400mm peale. Seal saad suurelt pildile isegi kilomeetri kaugusel oleva kirikutorni või saja meetri kaugusel olevad linnud ja inimesed.

Selline võimas suum koos värinastabilisaatori, kiire teravustamise ja lähipildivõimekusega teeb Tamron 18-400mm objektiivist multifunktsionaalse tööriista, millega saad pildistada väga eriilmelisi pilte. Siin on mõned pildinäited, milleks see objektiiv võimeline on:

 

Kauged objektid suurelt pildile

400 mm fookuskauguse juures muutub sinu peegelkaamera vaat et binokliks. Võimas suum toob kauged objektid suurelt kaadrisse. Nii saad pildistada näiteks portreid ilma portreteeritavale nina alla ronimata ja jäädvustada linde ja loomi, kes lähemale minnes kohkuksid. Kitsas vaatenurk haarab kaadrisse vähe tausta ning pildistatud fotol tõuseb esile vaid kõige olulisem detail või objekt.

Lai vaatenurk avarate panoraamide jaoks

Avarad, loovad ja pisut ekstreemsena näivad pildid saad siis, kui pildistad laia 18 mm fookuskaugusega. Nüüd mahuvad kaadrisse hingematvalt laiad loodusvaated ja kõik sünnipäevakülalised. Lai vaatenurk haarab kaadrisse palju tausta ning sobib seetõttu olukordades, kus on vaja näidata pildistatavat koos seda ümbritseva keskkonnaga.

 

Kiire liikumine teravalt pildile

Kui pildistad väikesi lapsi, spordivõistlusi või midagi muud sarnast, siis on sinu jaoks oluline objektiivi teravustamiskiirus. Tamron teab seda, ning on oma supersuumi varustanud uue ja ülikiire HLD teravustamismootoriga. See võimaldab sul pildistada nõelteravaid kaadreid seni võimatutena tundunud olukordades. 

 

Efektsed uduse taustaga portreed

Uduse taustaga portreed on peegelkaamerate leivanumbriks. Tavalise 18-55mm komplektobjektiiviga on uduse tausta efekti tihti päris keeruline saavutada. Tamroniga on see lihtne – pildista vaid kitsama fookuskaugusega (näiteks 200-400mm) ning juba tulevadki portreed nagu professionaalide pildistatud. Veelgi udusema tausta saad, kui sead ava suuremaks või liigud portreteeritavale lähemale.   

 

Makrofotod

Avasta lillede ja pisikeste putukate maailm. Tamroni 18-400mm objektiivi lähimaks teravustamiskauguseks on 45 mm. See tähendab, et saad väikestele objektidele päris lähedale liikuda ning neid suurelt pildile püüda. Tänu värinastabilisaatorile saad teravaid lähikaadreid pildistada isegi ilma statiivita – kaamerat käes hoides. See on nii lihtne.

 

Ilusad fotod hämaras

Ilma välklambita kipuvad käest pildistatud fotod hämaras udused tulema. Kaamera säriajad muutuvad pikaks ning kaamera liikumisest tekitud udusus jääb pildile. Tamroni 18-400mm objektiiv pildistab aga teravaid ja selgeid pilte isegi vähese valgustatuse korral. Seda tänu tõhusale, 2.5 EV astmeni hinnatud värinastabilisaatorile, mis kaameraid hoidvate käte liikumist kompenseerib.

 

 

Teravad ja kvaliteetsed pildid

Kaugelt pildistatud vaade, kus taamal paistev majadekobar kvaliteetselt ja detailselt pildil on – sellise foto jäädvustamine sai teoks ainult Tamroni võimsa suumi ja kvaliteetse peegelkaamera koostöös.

Nutitelefoniga pildistatud fotod tunduvad pisikesel mobiiltelefoni ekraanil ilusad ja teravad. Kaugel soojamaa reisil tehtud fotosid tahaks aga ka mujalt kui nutiseadme ekraanilt vaadata. Kui neid aga suurel arvutiekraanil vaatad või – hoidku jumal selle eest – välja printima hakkad, siis võib nutifotograafi tabada pettumus. Eriti just hämaras tehtud fotodel tulevad siis ilmsiks udusus ja digimüra poolt rikutud värvid.

Just sellepärast tasukski reisil pildistada ka peegelkaameraga: Fotod tulevad lihtsalt kvaliteetsemad ja neid on ka aastate pärast ilus vaadata. Teine põhjus on loomulikult suumimine. Telefoniga ju suumida ei saa (digitaalne suum on telefonidel küll olemas aga see halvendab pildikvaliteeti veelgi), kuid kui peegelkaamera ees on Tamroni 18-400mm suumobjektiiv, saad reisilt kätte kõik vaated, mida näed silmaga – ja ka need, mis on nii kaugel, et silmaga nii hästi ei näe.

 

Kompaktsus ja mugavus kaasas kandmisel

Ega sa nagunii ei jõuakski objektiive vahetama hakata, kui reisil olles linnas patseerides selline pilt avaneb. Kui Tamroni 18-400mm objektiiv kaamera ees on, oled igasugusteks ootamatusteks valmis. Tõsta kaamera, suumi nii palju kui vaja ja tulista!

Lennureisile minnes peab eriti hästi läbi mõtlema, mida koju jätta ja mida kaasa võtta. Fotohuvilistel on alati kihk reisile võimalikult palju fototehnikat kaasa võtta. Lisaks kaamerale tavaliselt ka statiiv, lisaks tavalisele komplektobjektiivile veel ka üks objektiiv, millega saab pildistada lähikaadreid ja siis veel selline, millega saab kaugemale suumida. Kui siis lennujaamas koti kaalule panema pead, võib liiga raske pagasi tõttu probleeme tulla. Lisaks ei ole nii suure hulga fototehnikaga reisil pildistamine sugugi meeldiv kogemus. Tahaks ju ikkagi puhkust nautida, mitte fotograafi tööd teha.

Tamroni 18-400mm objektiiv annab fotohuvilisele võimaluse võtta kaasa ainult üks objektiiv koos kaameraga ja ei mitte midagi muud. Tõhusa värinastabilisaatori abiga teed pilti ka hämaramas nii et statiivi vajagi ei lähe. Suur suumivahemik – nagu ka juba ülal kirjutatud sai, katab aga mitme objektiivi fookuskaugused nii et 2 või 3 objektiivi asemel saad reisile kaasa võtta ainult ühe. Pole lisaraskust pagasis, tüütut objektiivide vahetamist ja nende kaasas tassimist.

 

Kokkuvõtteks

Tamroni 18-400mm objektiiv muudab pildistamise lihtsaks ja nauditavaks ning fotod mitmekesiseks. Mitte ükski teine objektiiv ei ole võimeline pildistama nii paljudes erinevates olukordades. Tulemuseks on ilusad ja professionaalsed reisifotod, mida saad kasvõi reisifoto konkursile esitada. Proovi seda Tamronit enda peegelkaamera ette (või osta peegelkaamera komplektis selle Tamroni supersuumobjektiiviga) ning avasta ilusate reisifotode saladus.

Tamron 18-400mm objektiivi saad oma Canoni või Nikoni peegelkaamera ette proovida Photopointi kauplustes. Kui soovid seda objektiivi kodus või õues katsetada, kasuta Photopointi fototehnika rentimisvõimalust.

Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD objektiivid Photopointis »

The post Nii jäädvustad puhkusereisil kõige ilusamad pildid appeared first on Photopointi ajaveeb.

Lowepro uus fotokott FreeLine BP 350 AW on kahtlaselt sarnane…
autor: Lauri Veerde

Lowepro annab teada, et on valmis saanud uue fotokoti nimega FreeLine BP 350 AW. See on keskmise suurusega fotoseljakott, mis sobib igapäevaseks kandmiseks foto- või videograafidele, kes ei kanna kaasas mitte niivõrd palju, kuivõrd hästi erinevaid tehnikavidinaid. See fotokott on tugeva kestaga, valmistatud hästi kvaliteetsetest materjalidest ning varustatud läbimõeldud detailidega.

FreeLine BP 350 AW on esimene Lowepro kott, kus on kasutusel uus QuickShelf vahelülide süsteem. Kuna fototehnika paigutamiseks vajalikud vahelülid saab ühe liigutusega – nagu sahtli – eemaldada, on seda kotti lihtne fotokotist tavaliseks seljakotiks muuta. Kott mahutab paindlikult erinevat tehnikat nagu näiteks drooni, väiksema kaamerastabilisaatori, paar hübriidkaamerat, objektiive jne. Kui vaja, mahub siia vabalt ära ka peegelkaamera koos selle külge kinnitatud 70-200mm f/2.8 objektiiviga. Tagaosas on eraldi lahter kuni 15″ sülearvuti jaoks ja kaasas on eraldi kotikene pisemate lisatarvikute tarvis.

FreeLine BP 350 AW paistab olevat võib-olla isegi parim igapäevaseks kandmiseks mõeldud Lowepro seljakott. Aga pole ka ime, sest selle disain on aga väga kahtlaselt sarnane kuulsa USA startup ettevõtte Peak Design seljakottidele. Peak Design poolt välja töötatud originaallahendustega fotokott Everyday Backpack on viimasel aastal olnud erinevates fotokottide edetabelis väga kõrgetel kohtadel. Pole kahtlust, et Lowepro on FreeLine seeria tegemisel just selle fotokoti eeskujuks võtnud, sest võtmeelemendid ja üldine visuaalne välimus on neil kahel fotokotiseerial väga sarnane. Kumb paremini välja on tulnud – see jääb ostja otsustada.

Peak Design Everyday Backpack 20l

Lowepro FreeLine BP 350 AW

 

Lowepro uus fotokott FreeLine BP 350 AW on esimestel kuudel saadaval ainult koduturul USAs ja Kanadas. Sealmaal küsitakse koti eest 260 dollarit – see tähendab et Euroopas võib ilmselt arvestada 300 või enama euroga. לlejäänud maailmas plaanib Lowepro oma uue FreeLine BP 350 AW fotokoti müügile paisata 2018. aasta sügisest.

Allikas: Dpreview; Lowepro USA

The post Lowepro uus fotokott FreeLine BP 350 AW on kahtlaselt sarnane… appeared first on Photopointi ajaveeb.

Igapäevase Fujifilm’i kasutaja lembehetked Sony a7R III täiskaader hübriidkaamera seltsis
autor: Magnus Heinmets

Väga tiheda tööperioodi vahel sain endale Photopointi abiga proovimiseks Sony A7R III täiskaader hübriidkaamera koos väärt optikaga: FE 24-70mm f/2.8 GMFE 70-200mm f/2.8 GM OSS ja Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA. וnnestus selle vinge setiga teha päris mitu pildistamist, kuid kahjuks aja nappuse tõttu video võimekust eriti proovida ei jõudnud.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_8
“Elust enesest” – behind the scene

Ma ei ole kunagi usaldanud ühtegi face or eye detect funktsiooni seniks kuni sain proovida a7r III kaamerat – see on täielik mugavuse meelitaja, sest autofookus on sellel kaameral hüper-super. Lülitad sisse nii face detect’i kui ka eye detect’i ja siis ei ole põhimõtteliselt vaja modelli nägu otsidagi, sest kaamera leiab näo ja silmad ise väga kiiresti üles. Sobib ideaalselt inimesele kes pildistab liikumist, sest üldine autofookus režiim on kaameral super hea nii pildis kui videos.

Olgugi, et ma aja nappuse tõttu ei jõudnud video režiimidesse süvitsi sisse minna, siis varasem kogemus Sony kaameratega on olnud väga hea just video vallas – TV3 eetris jooksnud populaarne IndiaXpress saade sai ainult Sony kaameratega üles filmitud.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint
sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint

Minu kõige suurem huvi antud kaamera puhul oli pildistamine, sest ma ei ole varasemalt Sony kaameratega seda väga palju teinud. Vastus on nüüd käes ja veel väga positiivne – super video ja super pildimasin ehk siis 2in1 kaamera.

Näiteks 10 pilti sekundis on enam kui küllalt ning variant panna kaamera vaiksesse režiimi – vot see on midagi, millest ma varem ei osanud undki näha. Sain silent mode’i kasutada reklaamvõttel, kus samal ajal kui filmisime klippi, tegin ära kõik vajalikud pildid mida hiljem reklaamis kasutasime. Suuresti on see nii aja kui raha kokkuhoid, kui saab samal ajal teise kaameraga filmides pildistada hääletult, sest nagu teame, siis võttel on ju alati: “Palun vaikust. Võte!”

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_2

Kaameral on olemas kõik sisendid k.a 3.5 mm mikrofoni ja kõrvaklappide auk, mis osadel kaameratel tuleb juurde ainult akutalla ostmisega ja see on vahel päris tüütu. Kaamera kere on väga hästi ehitatud ja selle metalne korpus annab väga kvaliteetse tunde. Sisseehitatud pildistabilisaator võimaldab pildistada madala säriga ja muudab käest filmimise väga stabiilseks ja kaks mälukaardipesa annavad võimaluse muretult pildistada.

NB! Muidugi faili suurus 85 MB on hirmuäratav, mis koheselt tähendab suuremat väljaminekut kõvaketaste ja kaartide osas. Nt. kui tavalisele 32 GB  mälukaardile mahub ca. 640 pilti failisuurusega 50 MB, siis Sony puhul on see circa 375 tükki 85 MB failisuurusegas. Muidugi faili info, detail ja low light on selle kaamera jaoks köki-möki ja uus suurem aku tekitab tunde, et pildistad lõpmatuseni, sest enne saavad kotis SD kaardid otsa kui aku tühjaks saab.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_9

Olles ise pikalt pildistanud FUJIFILM kaamerate ja objektiividega, siis minu jaoks hübriidi kasutamine ei olnud sugugi keeruline. Muidugi meeletu menüüde süsteem on Sonyl nõrgaks kohaks ja seda osa võiksid nad tulevikus edasi arendada.

Menüüs on ligi 6 alagruppi, milles eraldi 1-2 rühma ja seal omakorda 14 ja 9 nii öelda eraldi lehekülge!?! Miks nii keeruline? Muidugi kui kaamera on pikemalt käes, siis harjub kõigega, kuid minule isiklikult tekitas mõne asja leidmine peavalu ning sellekohapealt on Sony’l veel kasutajamugavuses areneda.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint
sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint

Detaili ja failiulatuse juures ei tahaks pikalt peatuda, kuid teen seda siiski faili värvide osas. Ma ei oska päris täpselt seletada, mis Sony raw/ARW pildis puudu või liiast, aga järeltöötluses õige tooni saavutamiseks pidin päris palju tööd tegema. Jah, iga kaamera värvigamma on erinev ja see on ilmselt harjumise küsimus, kuid pildi “ellu äratamiseks” pidi selle jaoks liiga palju tööd tegema. Kummalised kollased toonid ja rohekas, lilla kuma – märkasin seda just portreepiltide puhul, kus inimese näotoone oli keeruline paika panna.

Nagu varem ka mainitud sai, siis inimene harjub kõigega ja ilmselt ka Sony pildi- ja videotöötlus vajab natuke rohkem süvenemist nii nagu ka menüü ja kõik muu, mida see väga võimekas täiskaader hübriidkaamera pakub.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint
sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint

Minu jaoks on alati hea kaamera olnud see, mis on parasjagu kaasas, kuid Sony kaamerapargi ja optika peale ei ole mina veel otsustanud minna, sest leian et objektiivid on liialt kallid ja nende valik väike. וnneks muidugi liiguvad erinevad optikatootjad juba õiges suunas – nt. Sigma valmistab Sony’le niiöelda “b” varuosasid enda optika näol.

Kõik ülevaates kasutatud pildid on tehtud Sony A7R III kaameraga (v.a behind the scene omad) ja lisan juurde lühikese video, mille tegi hea kolleeg Marek Metslaid meie viimasest projektist:

 

Suur kummardus: modell Agne Vaher, behind the scene bro Marek Metslaid, jumestus Liina Pihel ja special thanks Riverisland, kellelt saime pildistamiseks laenata need vinged rõivad.

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_10 sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_10

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_11

sony-a7r-iii-magnus-heinmets-photopoint_12

 


Magnuse tööde ja tegemistega saad tutvuda ning ennast kursis hoida tema Instagram’i lehel, Facebookis või veebilehel magnusheinmets.com

 

Uuri lisaks:

TIPA 2018 auhinade jagamisel nimetati Sony a7R III parimaks kõrge lahutusvõimega täiskaader hübriidkaameraks.

The post Igapäevase Fujifilm’i kasutaja lembehetked Sony a7R III täiskaader hübriidkaamera seltsis appeared first on Photopointi ajaveeb.

Dpreview videoülevaade Sony hübriidkaameratele mõeldud Tamron 28-75mm f/2.8 objektiivist
autor: Lauri Veerde

Sony täiskaadersensoriga A7-seeria hübriidkaamerate omanikud olid rõõmsad. Lõpuks ometi on kallite Sony ja Zeissi suumobjektiivide kõrval alternatiivina olemas üks soodne, ja samas valgusjõulise läbiva f/2.8 avaga standardsuum. See objektiiv – Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD – jõudis Photopointi piiratud koguses müügile napid kaks nädalat tagasi ja praeguseks on need esimesed eksemplarid ka müüdud.

Küllap Neid Tamroni objektiive varsti jälle juurde tuleb. Seniks võivad huvilised vaadata Dpreview meeskonna poolt filmitud videot, kus Chris Niccolls proovib Tamroni 28-75mm f/2.8 objektiivi Sony A7R II hübriidkaamera ees. Nagu selliste on-the-field videote puhul ikka, on ka Chris’i hinnangud pigem laialivalguvad ja objektiivi autofookust ei testita üldse (Sony A7R II kaamera ees pole ka võib-olla seda kõige parem testida, sest Sony uuem A7R III on ju oluliselt parema autofookussüsteemiga).

Vaata videot siinsamas all või kui vaatamisele kümmet minutit raisata ei viitsi, saad kiire ülevaate selle sisust postituse lõpus olevast kokkuvõttest.

 

Olulisemad seisukohad ja arvamused, mida videos Tamroni objektiivi kohta väljendati

  • Selle objektiivi suurimateks plussideks on 1) kompaktsus; 2) läbiv 2,8 ava; 3) soodne hind
  • Olulisemad kompromissid, mis on soodsa hinna nimel tehtud: plastine korpus on üsna odava välimusega; stabilisaatorit pole (samas on Sonyl ju sensoripõhine stabilisaator nii et objektiivisisese puudumine pole suureks miinuseks)
  • Suumirõngas ja teravustamisrõngas liiguvad sujuvalt ja toimivad hästi. Asjaolu, et suumirõngas on eespool ja teravustamine tagapool, võib aga olla miinuseks, sest Sony objektiividel on need rõngad vastupidise asetusega
  • 28-75mm fookuskauguste vahemik võib piiravaks osutuda, sest 24-70mm objektiivile omast laia vaatevälja see objektiiv ei paku
  • Otse päikesesse pildistades sisepeegeldusi ikka on, aga mitte murettekitavalt palju
  • Chris nautis selle objektiivi lähipildistamise võimekust. 75mm juures on suurendusastmeks 1:4. 28mm juures on suurendusastmeks pisut enam kui 1:3
  • Kromaatiline aberratsioon (lillad alad kontrastsete piirjoonte ümber) on minimaalne
  • Vinjett on päris tugev. Kadri äärealad üsna tumedad
  • See objektiiv ei ole kindlasti mitte pehme pildiga. Sellel on “muljetavaldavalt terav pilt”. Chrisi arvates on see objektiivpiisavalt hea optikaga, et kasutada ka suure lahutusvõimega Sony A7R III kaamera sensori ees
  • Laiadel fookuskaugustel alates 28mm tasemelt on selle objektiivi pilt ka nurkades terav. f/2.8 on hea ja mida kinnisemaks ava läheb, seda teravamaks pildiala nurgad muutuvad. Seega on see väga hea objektiiv nende jaoks, kes pildistavadki enamasti laia nurgaga
  • Suurematel fookuskaugustel on aga kaadri äärealad ja eriti nurgad mitte nii teravad kui võiks. Portreede jne pildistamisel pole see probleemiks, kuid kui pildistad näiteks sisse suumides maastikku vms, siis võib see objektiiv suuremate nõudmistega fotograafile pettumuse valmistada
  • Bokeh on märksa parem kui senistel Tamroni objektiividel, kuid Chris leiab, et suurematel fookuskaugustel on fookusest väljas helendid ehk liiga kontrastsete piirjoontega ja tõmbavad seetõttu taustale rohkem tähelepanu kui võiksid. Mõnele võib see meeldida, mõnele mitte
  • Lõpus võrdleb Jordan Tamroni objektiivi Zeiss FE 24-70mm f/4 OSS objektiiviga ja leiab, et kallim Zeiss pole praktiliselt millegi poolest parem ja ta ei oska mõelda palju olukordi (võib-olla ainult see laiem 24mm fookuskaugus ), kus ta Zeissi objektiivi Tamronile oluliselt eelistaks
  • Kõige otsesem võistleja Tamron 28-75mm objektiivile on saatejuhi arvates Sony 24-105mm f/4 OSS objektiiv. See on küll kallim ja F/4 avaga, kuid optiliselt parem, stabilisaatoriga ja suumivahemik on suurem.

Allikas: dpreview.com

The post Dpreview videoülevaade Sony hübriidkaameratele mõeldud Tamron 28-75mm f/2.8 objektiivist appeared first on Photopointi ajaveeb.

Toome lõpukingitused Sulle tasuta kontorisse või koju kätte!
autor: Jürgen Veerme

tasuta-transport-photopointi-veebikaubamajas

Lõpupidude periood hakkab jõudma haripunkti – kas oled tuttavale põhikooli, gümnaasiumi või keskkooli lõpetajale kingituse juba välja valinud? Kui veel ei ole, siis kiika photopoint.ee veebikaubamajja, kus on ligi 300 000 lõpukingiideed ja kõik need toimetame Sulle olenemata ostusummast tasuta koju kätte või Sinu lemmik pakiautomaati.

Meie tohutu valikuga kaubamajast leiad põnevad mänguasjad pere pisematele või Fujifilm Instax kiirpildikaamerad ja tasakaaluliikurid teismelistele. Lisaks on meil suurepärane valik tippbrändide originaalparfüüme ja kosmeetikat nii meestele kui naistele. Fotograafiahuvilistele on meil pakkuda Eesti suurim valik erinevat fototehnikat k.a ülipopulaarsed hübriidkaamerad.

Vajad kingiideeks inspiratsiooni? Loe seda – Photopoint soovitab: 10 kingiideed tehnikahuvilisest koolilõpetajale ››

Juhul, kui sul peaks vabasid vahendeid hetkel nappima, siis kasuta Photopointi järelmaksu abi – saad kingitused kohe kätte, aga maksma hakkad alles oktoobris.

 

Veebikaubamajast ostmine on mugav ja lihtne! Proovi järele ››

 

Ideaalsed lõpukingi kategooriad:

JUHTMEVABAD KוLARID | DROONID | BLUETOOTH KוRVAKLAPID | PARFללMID | SלLEARVUTID

NUTITELEFONID | SPORDIKELLAD | TAHVELARVUTID

 

Kampaania kestab 15.06 – 17.06.2018, kuid ei kehti fototeenustele (photoexpress.ee, fotomeened.ee, artprint.photopoint.ee, fotoraamatud.ee, pro.photopoint.ee jne).

The post Toome lõpukingitused Sulle tasuta kontorisse või koju kätte! appeared first on Photopointi ajaveeb.

1 2 3 4 5 6 7 8 9