Nüüd saadaval: Fujifilm XF-16mm F2,8 R WR objektiiv X-seeria hübriidkaameratele
autor: Elise Ader

 

Ahoi, kõik Fujifilm X-seeria hübriidkaamera omanikud, kellel praeguse optikaga kadreerimisel võib-olla veel klaustrofoobiale iseloomulike tunnuseid ilmneb. Fujifilm X-seeria hübriidkaameratele mõeldud lainurkobjektiiv Fujifilm XF 16mm f/2.8 R WR on nii mustas kui ka hõbedases rüüs Photopointis nüüd saadaval. 

Photography blog’i poolt väga kõrge hinnangu saanud Fujifilm XF 16mm f/2.8 on hea lisand teistele X-seeria hübriidkaamerale mõeldud 23mm, 35mm and 50mm objektiividele. Seda lainurkobjektiivi võiks iseloomustada kui fotomaastikul graatsiliselt galoppivat gaselli: objektiiv on kiire ja sujuv. Tema optiline ehitus koosneb 10st elemendist 8 grupis ja 2st asfäärilisest elemendist. Vaatamata laiale nurgale on nende omaduste tõttu objektiiv eeskujulik loomuliku pildi joonistamisel, tekitades pildile minimaalselt moonutusi. Lisaks on elementide vahel kasutatud Super EBC vääristust, mis kaitseb kõige fotogeensemaid hetki võimalike varikujutiste tekke eest. Isegi vastu päikest pildistades. Hübriidkaamera objektiivi kasuks räägib ka kiire, täpne ja vaikne autofookus.

 

 

Hunt kriimsilm ja tema seitse ametit

See väike tegelane kitsas ruumis juba karjuma ei hakka. Lisaks sellele on XF 16mm ideaalne objektiiv maastiku- ja tänavapiltnikele ning oma kerge oleku juures ka nuuskmõmmikliku reisiselli matkakotti lisamiseks. Kõiksugu sõbra-endlid on selle pilditoruga enam kui võimalikud, sest tema vähim fokusseerimiskaugus on käte pikkusest tunduvalt lähemal – minimaalselt 17 cm.

Ei ole halba ilma, on kehv objektiiv?

Lisaks viimase peal optilisele ehitusele annab objektiiv sooja ka nii tuulte kui külma käes. Ilmastikukindel ehitus, mis hõlmab endas 9 tihendit kaheksas erinevas kohas, kaitseb objektiivi niiskuse ja tolmu eest. Peale selle lubab XF-16mm ehitus objektiivi kasutada umbes selle piirini, kui ka algklasside suusatunnid tõsisema kahtluse alla seatakse. -10°C juures selle objektiiviga veel kodus külmapühasid pidama ei pea.

 

 

Otsad kokku

Seega – kõigile, kellel veelgi valgusjõulisem aga kallim Fujinon XF 16mm f/1.4 R WR objektiiv fototehnika eelarve lõhki ajab, võib see uustulnuk oma hinna-kvaliteedi suhte poolest olla tubliks ja tugevaks alternatiiviks. Kui Sul X-seeria hübriidkaamera kodus diivanil parajasti pikutab aga sealt läbi vaadates ikka veel veidi kitsas hakkab, tasub selle lainurkobjektiiviga ennast poputada küll.

Vaata Fujifilm XF-16mm F2,8 R WR objektiivi Photopointi veebipoes>

The post Nüüd saadaval: Fujifilm XF-16mm F2,8 R WR objektiiv X-seeria hübriidkaameratele appeared first on Photopointi ajaveeb.

Soovitame: Panasonic Lumix DC-GH5 ülisoodne + ostul kaasa kingitus
autor: Jürgen Veerme

Panasonic Lumix DC-GH5

Kui oled kaalunud videograafide ühe kõige armastatuima hübriidkaamera Panasonic Lumix DC-GH5 ostu, siis nüüd on kõige soodsam ja kavalam hetk see ära teha. Nimelt on Lumix GH5 tavahinnast 400-560€ soodsam ja kauba peale saad veel ka profitasemel Boya shotgun mikrofoni (väärtus 79,99€).

GH5 puhul on tegemist ideaalse kaks ühes foto- ja videokaameraga: 20,3-megapiksline sensor loob uskumatult kvaliteetsed pildid ning kiire teravustamine ja sarivõte annavad suure paindlikkuse igapäevases kasutuses. Eriti võimekas on see videosalvestuses, tulistades 10-bit 4:2:2 4K otse mälukaardile ning V-Log profiili ja pakkimata HDMI väljundi võimalus on ainult jäämäe tipp selle kaamera võimalustest.

panasonic-lumix-dc-gh5

panasonic-lumix-dc-gh5

panasonic-lumix-dc-gh5

 

Antud kaamerat on proovinud (või teevad sellega igapäevast tööd) ja võivad eelpool kirjutatut kinnitada:

Loodusfotograaf ja videograaf Hans Markus Antson: â€œGH5 puhul olin enim vaimustuses kaamerasisesest stabilisatsioonist, mis andis võimaluse käest filmida ilma värinata. 180fps 1080p filmida slomos on samuti miski, mis annab aegluubi armastajatele palju juurde.”

Skyline Media operaator Sander Allikmäe: ” Jah, GH5 paistab välja kui tavaline turisti peegelkaamera, aga temas peitub palju rohkemat kui lihtsalt paar klõpsu vaatamisväärsustest. Tänu sellele väiksusele on hea käia filmitava tegelasega kaasas või käia kohtades kus suurem kaamera ärataks palju tähelepanu. Samas saab võrreldes oma eelkäjaga, GH5 filmida ilma stopita nii kaua kuni kaameras oleval kahel mälukaardil ruumi jagub.”

Video- ja fotograaf Alex Tervinsky: “Umbes kahe kuu jooksul kasutasin Panasonic GH5 kaamerat mitmes erinevas olukorras nii video- kui fotokaamerana. Selle aja jooksul ei tundnud ma kordagi, et minu loominguline protsess takerdub kaamera võimekuse taha. See, et GH5-te on mugav kasutada, on minu kui sisulooja jaoks väga oluline.”

Nii et kui Sul oli plaanis osta endale digikaamera, mis viiks Su foto- ja videograafia kvaliteedi uutesse kõrgustesse, siis Lumix DC-GH5 on ainuõige valik. Juhul, kui sul rahalisi vahendeid puudu jääb, siis järelmaksuga ostes saad suuremat kulutust hajutada.

 

Aeg on vana kaamera välja vahetada – soeta Panasonic Lumix DC-G5 ››

 

Hans Markus Antsoni video Saaremaal käigust, mille enamus kaadreid on filmitud Lumix DC-GH5 kaameraga:

 

Skyline Media Showreel 2017 – enamus kaadreid on filmitud Panasonic Lumix DC-GH5 hübriidkaameraga

 

The post Soovitame: Panasonic Lumix DC-GH5 ülisoodne + ostul kaasa kingitus appeared first on Photopointi ajaveeb.

Käed küljes: Tamron 35-150mm f/2.8-4.0 suumobjektiiv
autor: Lauri Veerde

Siin see on. Otse Tamroni peakontorist on Photopointi blogi laboritesse saabunud Tamroni kõige uuem objektiiv 35-150mm F/2.8-4 Di VC OSD. Tegelikult on see isegi nii uus, et Tamron seda veel müüma hakanud polegi. Nikoni bajobetiga versioon lubatakse turule paisata mai lõpus, Canoni mudel aga mitte enne jaanipäeva. Meile saadetud Nikoni peegelkaamera ette sobiv eksemplar – seesama, mida roosa särgiga, aga muidu enam-vähem normaalne kolleeg ülal pildil käes hoiab – ei ole masstootmise vili, vaid prototüüpversioon. Sellega pildistatud fotode avalikustamine on rangelt keelatud. Lubatud on ainult objektiivi näitamine. Selles postituses me siis näitamegi.

Tamron 35-150mm F/2.8-4.0 on Canoni ja Nikoni pool- ja täiskaadersensoriga peegelkaameratele valmistatud telesuumobjektiiv. See on kompaktse korpusega obje, mille trumpideks on soodne hind, suhteliselt valgusjõuline ava ja integreeritud optiline värinastabilisaator. See objektiiv katab praktilise fookuskauguste vahemiku mõõdukast 35mm lainurgast kuni 150mm teleasendini nii et saad pildistada tavalist olustikku, portreid, reisipilte ja muud. Pead ainult arvestama, et objektiivi minimaalne fookuskaugus on 35mm. See tähendab, et kitsamas ruumis ei saa selle objektiiviga kõiki sünnipäevakülalisi pildile ja laiade maastikuvaadete asemel tulevad kitsamad maastikuvaated.

Laiade vaatenurkade probleem on Tamronil tegelikult lahendatud. Ettevõtte valikus on juba eelmsiest aastast igapidi sarnane kuid väiksemate fookuskaugustega 17-35mm F/2.8-4 Di OSD objektiiv (allpool näitame neid ka üksteise kõrval). לheskoos moodustavad need suurepärase duo, mis katavad kompaktselt ja üsna valgusjõuliselt ära fookuskauguste vahemiku 17mm-150mm. Tamroni enda sõnul on see ideaalne komplekt näiteks reisile kaasa võtmiseks. See pakub soodsamat ja kergemat alternatiivi klassikalistele läbiva f/2.8 avaga objektiividele.

35-150mm f/2.8-4 objektiivi lähim teravustamiskaugus on 45 cm kogu suumi ulatuses. Kahe mikroprotsessoriga teravustamismootor lubab kiiret autofookust.

 

Optilises konstruktsioonis on madala dispersiooniastmega läätsed ja asfäärilised elemendid, mis viivad Tamroni sõnul optilised moonutused miinimumini.

 

See objektiiv on umbes sama suur, nagu standardsed 24-70mm f/2.8 objektiivid. לsna raske samuti. Suumirõngas on kummeeritud, teravustamisrõngas aga plastikust – nagu Tamroni uuema aja soodsamate objektiivide puhul tavaks. לldine koostekvaliteet tundub väga hea, lülitid liiguvad mugavalt, suumimine on sujuv. Kui olete proovinud Tamroni 70-210mm või 100-400mm teleobjektiive, ehk ka uut 18-400mm supersuumi, siis 35-150mm eksemplari koostekvaliteet ja käsitlemismugavus on üsna-täpselt samasugune.

 

Korpusel on kaks laia nihikut: üks värinastabilisaatori, teine manuaalse teravustamise jaoks.

 

Siin pildil on koos see perfektne duo, millest sissejuhatuses kirjutasin. Vasakul on 17-35mm objektiiv ja paremal uus 35-150mm objektiiv. Mõlema avavahemik on f/2.8-4.0. Lainurkobjektiivil ei ole värinastabilisaatorit, teleobjektiivil on stabilisaator olemas.

 

Nikoni poolekaadersensoriga kaamera ees (ülal) on 35-150mm objektiiv üsna matsakas. Aga eks see ongi mõeldud pigem täiskaadersensoriga peegelkaamera objektiiviks. Sellise, nagu Nikon D610 või Nikon D750. Sellise suurema kaamera ees on 35-150mm objektiiviga tõenäoliselt üsna mugav toimetada – komplekt on kenasti tasakaalus.

Uus, senimüümata objektiiv on nüüd ära näidatud. Mis seal muud, kui jääme ootama, millal juba müümiseks ja pildistamiseks sobivad 35-150mm objektiivid Photopointi jõuavad. Nagu juba sissejuhatuses ääri-veeri mainitud, peaks Nikoni versioon müügile tuua juba 23ndal mail. Canoni bajonetiga läheb pisut kauem aega – selle ametlik lansseerimisaeg on vahetult enne jaanipäeva ehk 20. juuni. Päris täpne Photopointi kauplustesse jõudmise päev on hetkel veel lahtine. Tamron on juba määranud ka 35-150mm objektiivi ametliku soovitusliku jaehinna: 899€.

The post Käed küljes: Tamron 35-150mm f/2.8-4.0 suumobjektiiv appeared first on Photopointi ajaveeb.

Juhtmevabad raadiomikrofonid Saramonic’ult: peegel- hübriid- ja videokaamera või nutitelefoni jaoks
autor: Lauri Veerde

Nii et sul on vaja filmida üks kvaliteetne intervjuu. Või mingi muu videoklipp, kus keegi räägib olulist juttu. Sellisel juhul ei piisa sulle ainult kvaliteetset videot filmivast kaamerast. Kui sul kvaliteetset audiot pole, ei hooli sinu B-rolli cinematic look’ist keegi. Kui olulised reklaamslooganid kostuvad läbi digimüra ja üks intervjueeritavatest on vaevu kuulda, võid oma detailse 4K videopildi ja S-Log profiilid otse prügikasti deliitida. Järgmine kord juba tead, et kvaliteetne audio on sama oluline kui kvaliteetne video ja et sul on vaja head mikrofoni.

Suundmikrofonid (shotgun mic)

Kaamera lähedal asuva ja otse kaamerasse rääkiva inimese (või inimeste) puhul on audio salvestamine lihtne. Sel puhul võib vabalt kasutada kaamera peale kinnitatavat suundmikrofoni (ingl. k. shotgun mic). Kui audio allika kaugus (rääkija ei kõnni lähemale-kaugemale) või suund (rääkija ei pööra pead) mikrofoni suhtes ei muutu, on salvestatud heli ühtlase tasemega. Ja kui audio allikas on mikrofoni suhtes umbes 1,5 meetri raadiuses, ei pea me helitaset ülemäära võimendama ja salvestuse kvaliteet tuleb hea.

Saramonicu valikust on läbi aegade videograafide seas kõige populaarsem valik olnud SR-M3 suundmikrofon (ülal pildil). See on varustatud kõrvaklapiväljundiga, millega saad helil alati kõrva peal hoida, isegi kui Su kaameral pole kõrvaklapipesa. Lisaks on sel ka 3,5 mm mikrofonisisend, mille kaudu saad ühendada veel ühe mikrofoni nagu väike clip-on lavalier mikrofon või teine shotgun mikrofon.

 

Juhtmevabad raadiomikfofonid

Mis saab aga siis, kui meil on vaja filmida tegevusi, mis pole nii kontrollitud. Kui on vaja salvestada kvaliteetset audiot olukordades, kus filmitav vahib ringi, ei püsi paigal ja/või on kaamerast kaugel? Sellistel puhkudel on kõige paremaks lahenduseks juhtmevaba raadiomikrofoni komplekt. See koosneb tavaliselt kolmest osast: 1) Särgimikrofon; 2) Raadiosaatja; 3) Raadiovastuvõtja.

Süsteem on lihtne: pisikene särgimikrofon on kinnitatud rääkija särgikrae külge. Särgimikrofoni kaabel ühendub filmitava vöö küljes olevasse raadiosaatjasse. Raadiosaatja saadab helisignaali juhtmevabalt kaamera peal olevasse vastuvõtjasse. Vastuvõtja on ühendatud (kõige lihtsama süsteemi puhul) kaamera 3,5 mm mikrofonipessa.

Niimoodi salvestub särgikrae küljes oleva mikrofoni salvestatav audio otse kaamera filmitud video sisse. Kusjuures ükskõik, kuidas filmitav end ka ei pööraks või ükskõik kui kaugele ta kaamerast (raadioside ulatuses) ei läheks – kuna mikrofon on rääkija suhtes alati ühes ja samas kohas, siis salvestub audio alati ühe ja sama tasemega. See on paindlik ja lihtne viis heli salvestamiseks.

Raadiomikrofonide komplektid on olemas igal endast lugu pidaval mikrofonitootjal. Sennheiseril, Rodel, Azdenil… Selles postituses vaatame lähemalt Saramonic raadiomikrofone.

Saramonic SR-WM4C: lihtne raadiomikrofoni komplekt

Saramonic SR-WM4C on sigaodav lahendus juhtmevaba audio salvestamiseks. Veidi enam kui 100€ eest on selles komplektis kõik, mida sul on audio salvestamiseks vaja: Saatja, vastuvõtja, särgimikrofon, kinnitusklambrid ja ühenduskaablid. Seadistusi kuvavaid ekraaane nendel plastikkarpidel ei ole – selle asemel on lihtsad nihikud külje peal: esimene lülitab seadme sisse ja teise abil saab valida nelja raadiosageduse vahel. Juhtub valitud sagedus segatud olema, saab ühenduse lülitada mingile muule kanalile. Lihtne värk.

Nii saatja kui ka vastuvõtja saavad toidet kahe AA patarei või akupatarei abil. Saatja külge ühendub mikrofon mini XLR pistiku abil. Vastuvõtjal on 3.5mm audioväljund heli kaamerasse saatmiseks ning teine 3.5mm audioväljund kõrvaklappide jaoks – selleks, et saaks salvestatavat heli jälgida. See on eriti kasulik kaamerate puhul, millel 3.5mm kõrvaklappide pesa ei ole.

Saramonic SR-WM4C on soodne ja hästi lihtne lahendus audio salvestamiseks. See ei vaja mitte mingit seadistamist – lihtsalt lülita sisse, sea kaamerast helitase paika ja hakka filmima.

 

Saramonic UwMic9: ideaalne intervjuude jaoks

Saramonic’u peamine juhtmevaba süsteem kannab nimetust UwMic9. Selles süsteemis on mitmeid erinevaid raadiosaatjaid ja vastuvõtjaid, mille korpusel kollasel taustal on koodnimetus “UwMic9”. Kõik niisuguse tähistusega märgitud seadmed on omavahel juhtmevabalt ühilduvad.

UwMic9 seeria kõige kesksem komplekt on selline, kuhu kuulub üks RX9 vastuvõtja ning üks särgimikrofoniga varustatud TX9 raadiosaatja. See sobib ideaalselt kasutamiseks peegelkaameraga või hübriidkaameraga. Komplekt on loodud vastu pidama professionaalses kasutuses: mikrofonid ühenduvad saatjatega keerme abil, korpused on metallist, seadistusi kuvavad ekraanid on taustvalgustusega, AA akupatareid on lihtsasti vahetatavad jne.

Lisaks on RX9 vastuvõtjal olemas 3,5 mm audioväljund – sellesse pessa saab ühendada kõrvaklapid, et reaalajas vastuvõtjasse tulevat audiot jälgida. Eriti kasulik võimalus juhul, kui kaameral endal 3.5mm audioväljundit ei ole.

UwMic9 vastuvõtjaga komplekt on eriti magus lahendus neile, kel on vaja filmida intervjuusid või mistahes videoid, kus on kaks rääkivat inimest. Näiteks kaks saatejuhti.

Kui tavaliselt ühendub üks vastuvõtja ainult ühe saatjaga, siis RX9 suudab vastu võtta kahe raadiosaatja audiot korraga. Praktikas tähendab see seda, et saad intervjuu filmimisel anda mõlemale osapoolele raadiosaatjaga mikrofoni ning salvestada mõlema inimese heli ühe vastuvõtja abil. Just selleks puhuks on Saramonicul olemas komplekt, kuhu juba kuulubki üks vastuvõtja koos kahe raadiosaatjaga.

 

Saraomic UwMic9 juhtmevaba süsteem on väga paindlik, sest siia kuulub lisaks ülal kirjeldatud TX9 saatjale ja RX9 vastuvõtjale veel erinevaid vidinaid, millega saab audiot üle õhu saata ja kinni püüda. Olulisemad neist on:

 

Juhtmevaba käsimikrofon HU9

Juhtmevaba käsimikrofon HU9 on selline reporterimikrofon, mille saab intervjueeritavale nina alla lükata ja mis salvestab audiot igast suunast. Kuid mitte eriti kaugelt.

Sellesse mikrofoni on juba UwMic9 standardi juhtmevaba raadiosaatja integreeritud nii et saad selle mikrofoni juhtmevabalt RX9 vastuvõtjaga ühendada ja niiviisi ilma kaablitpidi kaamera küljes rippumata vabalt intervjuusid võtta.

Mikrofoniadapter SR-VRM1

Juhtmevaba mikrofoniadapter SR-VRM1 on põhiolemuselt seesama TX9 raadiosaatja, mida nägime selle artikli esimese tootekomplekti juures.

Ainult et kui TX9 3.5mm pessa saab kinnitada särgimikrofoni, siis SR-VRM1 raadiosaatja on tehtud selleks, et seda kinnitada ükskõik millise XLR pistikuga käsimikrofoni külge. Nii saab kaabliga mikrofonist raadiomikrofon.

Raadiovastuvõtja RX-XLR9

RX-XLR9 juhtmevaba ülikompaktne raadiovastuvõtja on mõeldud spetsiaalselt XLR-ühendusega videokaamerate jaoks. Sel on XLR väljund salvestatava audio kaamerasse või helisalvestisse saatmiseks ja 3.5mm väljund salvestatava heli monitoorimiseks kõrvaklappidega.

Kaasas oleva XLR to 3,5mm adapteri abil saab seda vastuvõtjat tegelikult kasutada ka hübriid- või peegelkaameratega. Ja muidugi saab sellega ühendada samaaegselt kaks juhtmevaba saatjat korraga.

 

Saramonic SP-RX9 raadiovastuvõtja nutitelefoniga kasutamise jaoks

Siin on veel üks põnev UwMic9 süsteemi kuuluv Saramonicu toode. Tippklassi nutitelefonid filmivad tänapäeval nii head videot, et igasugused ühe-mehe reporteritööd, kiired Live-otselülitused ja muu sellise kraami võib vabalt salvestada üles nutitelefoni abil. Kahjuks ei suuda nutitelefonid aga salvestada pildiga võrdväärset audiot. Siin tulebki appi Saramonic SP-RX9 vastuvõtja.

SP-RX9 vastuvõtja on kinnitatud väikese käsistatiivi külge. Nutitelefon kinnitub klambri abil vastuvõtja tagaküljele ja käsistatiivi ülemises osas olevasse välgukinga saab kinnitada näiteks videovalgusti. Või miks mitte adapteri abil näiteks lisaks suundmikrofoni.

Kuna SP-RX9 vastuvõtja kuulub UwMic9 süsteemi (seesama juhtmevaba süsteem, kuhu kuulusid TX9 ja RX9), siis saab sellega juhtmevabalt ühendada ühe või koguni kaks TX9 raadiosaatjat. Samas on vastuvõtjal ka kaks 3.5mm audiosisendit, kuhu saab ühendada kaks juhtmega mikrofoni. Ja nagu see ei oleks veel küllalt, on sel vastuvõtjal ka mini XLR pesa, kuhu saab ühendada XLR-ühendusega mikrofone, kusjuures selle pesa kaudu saavad need mikrofonid ka veel 48V phantom power toidet.

Kõikide nende ühendatavate mikrofonide sissetuleva heli saab siis väljutada otse iPhone nutitelefoni Lightning-pessa või Android nutitelefoni USB-C pessa (vastavad adapterid on raadiovastuvõtjaga kaasas). Niimoodi pole vahet, kas salvestad videoid pärastise järeltöötluse jaoks või striimid oma vaatajateni live-videot. Heli on igal juhul kvaliteetne ja paindlikult seadistatav – sama hea, kui suure videokaameraga filmides.

 

Kokkuvõtteks

Sellised on Saramonicu olulisemad juhtmevabad raadiomikrofonide süsteemid. Saramonic pakub tuntumatele tegijatele kõva konkurentsi – võrreldes näiteks Sennheiseriga on Saramonicu süsteemi seadmed tunduvalt soodsamad. Võrreldes näiteks Rodega on Saramonic hinnad pisut soodsamad, kuid seadmed ise professionaalsemad ja külluslikuma funktsionaalsusega.

The post Juhtmevabad raadiomikrofonid Saramonic’ult: peegel- hübriid- ja videokaamera või nutitelefoni jaoks appeared first on Photopointi ajaveeb.

Canon avalikustas uue objektiivi RF 85mm F1.2L USM
autor: Elise Ader

Maailma üks juhtivatest objektiivitootjatest Canon andis teada, et annab käesoleva aasta suvel välja oma uusima põlvkonna objektiivi RF 85 mm f / 1.2L. Objektiivi soovituslikuks jaehinnaks on öeldud 3129 eurot ning kõikidele huvilistele peaks see olema saadaval 2019. aasta juunis. Erakordselt suure jõudlusega objektiiv pakub kõikidele portreefotograafidele nautimiseks nii mõndagi.

Canoni objektiiv RF 85mm F1.2L USM tagab ilusate portreede jaoks ideaalse fookuskauguse, aidates luua detailseid ja moonutustevaba ning loomuliku vaatenurgaga fotosid. Objektiivis on kasutusel BR optika, mis vähendab värvide kõrvalekaldeid, ja asfääriline läätseelement, mis likvideerib maksimaalsest avast põhjustatud sfäärilisi aberratsioone. Kiire F1.2 avaga objektiiv on suurepärane kaaslane nii valges kui hämaras.  Tänu ülilaiale avale, mis laseb sisse poole rohkem valgust kui f/1.4 objektiiv, saab sellega pildistada ka kõige keerulisemas valgusoludes, et täpset atmosfääri tabada. Selle objektiivi abil on võimalik saavutada kõikidele portreefotograafidele südamelähedast bokeh-efekti ja täiuslikku pildikvaliteeti.

Tänu kiirele RF-kinnitusele suudab RF 85mm F1.2L USM subjekti kiiresti lukustada. Seda tüüpi kinnitus pakub ka täiendatud võimalusi pildikvaliteedi tõstmiseks ning täiskaader-hübriidkaamera ja objektiivi vahelise koostöö paremaks toimimiseks. Objektiivi küljes oleva juhtrõnga abil saab vastavalt vajadusele kohandada sätteid (TV, AV, ISO, säritus) ja neid mugavalt juhtrõnga külge programmeerida. See on ideaalne võimalus näiteks pulmafotograafidele, kes vajavad vaheldumisi väga erineva ulatusega sätteid nii juhuslike hetkede tabamiseks kui ka poseeritud piltide jäädvustamiseks.

Objektiiv on varustatud ka manuaalse fokuseerimise rõngaga, millega saab teravustada ilma, et peaks kaamera MF-režiimi panema. Uustulnukat on turvatud ilmastikukindluse ja fluorkattega, mis kaitseb eesmisi ning tagumisi läätseelemente nii vee, tolmu kui ka kriimustuste eest.

RF 85mm F1.2L USM kasutab sama USM-teravustamismootorit nagu RF 50mm F1.2L USM. Tänu sellele mootorile on tagatud kiire ja täpne teravustamine ka kaadris ringi liikuvate objektide jäädvustamiseks. Uue suure jõudlusega CPU ja tarkvaraga varustatud mikroprotsessor kasutab ära EOS R süsteemi kiirendades andmevahetust. Tulemuseks on nii kiirem kaameratöö kui ka autofookus.

Allikas: Canoni ametlik pressiteade

The post Canon avalikustas uue objektiivi RF 85mm F1.2L USM appeared first on Photopointi ajaveeb.

1 2 3 4 5 6 7 8 9