Adobe käive on teinud rekordilise tõusu
autor: Oskari Värä

cc-avang-01

Kui Adobe muutis oma poliitikat ning läks üle kuumakse põhisele programmile Creative Cloud, said nad selle eest palju kriitikat. Siiski pärast majandustulemuste avalikustamist tundub, et see kriitika oli täiesti asjata.

Nimelt on Adobe käive aastaga tõusnud muljetavaldavad 22%, mis rahavääringusse pannes on 5,85 miljardit dollarit. Eelmisel aastal samal ajal oli see number “vaid” 4,8 miljardit dollarit. Kuigi Adobe on lõpetanud kasutajate arvu avalikustamise, on selge see, et kasutajate arv on samuti tugevalt tõusnud. On ju nende teenused nüüdsest kuutasu põhiselt palju kättesaadavamad ning taskukohasemad.

Samuti on Adobe aktsia olnud pidevas tõusus. Lisatud graafikul on lisatud viimase viie aasta aktsia hind, millel on näha selget tõusu iga aastaga.

adobe

Allikas: Adobe

Foto- ning videograafid nõuavad kaameratootjatelt turvalisemaid kaameraid
autor: Oskari Värä

canon-eos-6d-peegelkaamera-wifi

Kui küberturvalisuse olulisust näiteks arvutites või nutitelefonides ei saa enam keegi eitada, siis üks valdkond on sellest kõigest kuidagi kõrvale jäänud – kaamerad. Väga paljud uued kaamerad tulevad erinevate ühenduvusvõimalustega nagu Wifi või NFC, kuid need pole kuidagi kaitstud.

150 fotograafi ning filmitegijat on kirjutanud avaliku kirja viiele kaameratootjale – Canon, Nikon, Sony, Fujifilm ning Olympus – ning palunud, et selle probleemiga tegeletaks. Eriti tähtis on see teema just fotoajakirjanikele, kes pildistavad kriitilisi olukordi ning kindlasti on paljude huvides kaameratesse sisse murdmine ning tehtud fotode kustutamine või varastamine.

Nikon on ka kirjale juba vastuse andnud, kuid ei öelda midagi olulist vaid nenditakse, et ollakse probleemist teadlikud ning hakatakse sellega tegelema.

Täispikkuses kirja saab lugeda siit (inglise keeles)

Allikas: Freedom of the Press Foundation

Canoni patent paljastab kahe bajonetikinnitusega objektiivi
autor: Oskari Värä

canon_patent

Jaapani veebilehel Egami on märgatud järjekordset huvitavat Canoni patenti. Kui praegugi tehakse erinevaid adaptereid ning kodukootud lahendusi, et pöörata objektiiv kaamera ette teist pidi tegemaks makrofotosid, siis on sel lisaks eelmainitule ka teine puudus – igasugune elektrooniline kontroll puudub. See tähendab, et ei saa reguleerida ava ega autofookust, rääkimata pildistamisparameetrite info edastamisest.

Nüüd aga on Canon patenteerinud objektiivi, mil on mõlemas otsas kaamera bajoneti kinnitus. See tähendab, et ühte pidi pöörates võib olla tegu näiteks normaalsuumobjektiiviga ning teistpidi kaamerale ette pannes on tegu makroobjektiiviga.

Tegu on kindlasti huvitava patendiga. Kas see ka reaalsuseks saab, pole veel kindel ning isegi kui saab, siis mis kujul. Kahepoolse objektiivi disainimine tekitab täiesti uusi probleeme, et tagada kindlasti hea pildikvaliteet.

Allikas: canonwatch

Canoni tarkvarauuendus Canon EF 24-105mm f/4L IS USM II objektiivile
autor: Oskari Värä

canon_24_105Canon teatab, et on välja andnud tarkvarauuenduse Canon EF 24-105mm f/4L IS USM II objektiivile. Uus tarkvaraversioon toob endaga kaasa vaid ühe, kuid olulise uuenduse – pärast uuenduse paigaldamist töötab objektiivi stabilisaator koos Canoni uue täiskaader peegelkaamera 5D Mark IV ees efektiivsemalt kui säriaeg on seadistatud vahemikus 1/100 sekundit – 1/160 sekundit.

Tarkvaraversiooni 1.04 saab alla laadida siit

Allikas: Canon

Photopointi e-pood valiti taaskord Eesti kõige kasutajasõbralikuma veebipoe konkursi finaali
autor: Jürgen Veerme

photopointi-epood-koige-kasutajasobralikum-veebipood

Kaubandus.ee valib koos žüriiga teistkordselt Eesti kõige kasutajasõbralikumat e-kauplust ning meil on rõõm teatada, et photopoint.ee veebikaubamaja on taaskord jõudnud konkursi finaali.

Finalistid valiti žürii hääletus tulemuste alusel nende seast, kes ennast ise nomineerisid detsembri alguses ning E-kaubanduse Liidu liikmete hulgast. 2016. aasta kõige kasutajasõbralikuma veebikaubamaja tiitli pälvinud Photopointi veebipood on ka tänavu nomineeritud samas kategoorias ja pistab rinda tugevate konkurentidega.

Veebikaubamajade kategoorias kandideerimine sobib meile võrratult, sest Photopointi e-pood ei ole ju enam ammu ainult foto- ja digitehnika pärusmaa. Meie e-kaubamaja valikus on meeletu hulk tooteid – ligi 200 000. Nende seas on käekellad, tööriistad, originaalparfüümid, mänguasjad, kodumasinad ja palju muud põnevat.

לldvõitjad tehakse teatavaks 31. jaanuaril 2017 toimuval E-kaubanduse konverentsil ja võitjad valib 6-liikmeline žürii, kes hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:

  • E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
  • לldine disain
  • לldine kasutusmugavus/logic
  • Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
  • Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
  • Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
  • Tekstide kvaliteet (copywriting)
  • Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
  • Turvalisus

Just need samad ülal loetletud kriteeriumid on needsamad, mille nimel kogu Photopointi pere iga päev teeb tööd. Et veebipoodi oleks lihtne ja kiire kasutada. Et suudaksime klientide küsimustele ja probleemidele anda võimalikult kiirelt asjalikud vastused ja lahendused. Ja, et saaksime ka pärast ostu sooritamist probleemide korral aidata.

Me teame, et me ei ole kõiges selles veel sugugi nii perfektsed, kui tahaksime. Samas on rõõm näha, et meie püüdlusi maailma parima klienditeeninduse poole on tähele pandud ja väärikal konkursil esile tõstetud.

 

Lisainfo konkursi kohta: kaubandus.ee

1 2 3 4 5 6 7 8 9